Det är lite mycket nu

Damn jag är trött.

 

Och lite less.

Igår fick jag en akuttid hos tandläkaren då jag bet sönder en tand i onsdagskväll.

 

Nu ska jag skrapa ihop en sisådär 12 000:-

 

Mitt förslag till chefen att hon skulle höja min lön med en  miljon /månad togs väl inte sådär jättepositivt emot.

 

Tyckte det var lika bra att slå till med en ordentlig höjning när man ändå är i farten.

 

Ja ja, det ska väl ordna sig.

 

Hoppas jag

 

Image

 

För le igen, det vill jag 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Jaana
    Mar 17, 2013 @ 08:05:55

    ❤ ❤ ❤

    Svara

    • ninakatarina68
      Mar 17, 2013 @ 09:53:43

      Thank you darling! ❤ ❤ ❤ . Ai niin, täytyy kertoo, eilen kehuin sun sanomisia Tonille. Se kun sanoit esim etten saa unohtaa kaikkee mitä olen oppinut jne jne siin uudessa työssä. Sinä kyl autoit mua eilen, kiitos!

      Svara

Lämna en kommentar